fredag den 7. november 2014

September tur

Jeg havde ligesiden min første tur med overnatning, glædet mig til at komme afsted igen.
Sol og måne stod lige... kone og børn var "engageret" med andre ting, -der var dømt "far tid"!
Målet for turens udgangspunkt var Jelse tange, spidsen af Lundø.
Jeg kom afsted fredag eftermiddag, efter arbejde og planen var klar. Kajakken skulle pakkes så hurtigt som muligt, og et par blink skulle trækkes efter kajakken, imens jeg padlede mod en egnet lejrplads.
Kajakken er klar

Efter et par timers sejlads, var der bid!


En fin havørrede, lige over mål.

Tiden gik, og jeg skulle til at finde en lejrplads. Jeg spottede ret hurtigt et egnet sted, med mulighed for både telt og bål.


Campen blev sat op, aftensmaden sat over, bålet tændt - hygge!
Eneste minus var mængden af agressive myg! (Jeg havde 38 mygstik på ryggen, da jeg kom hjem)



Efter morgenmad og kaffe, blev lejren pakket sammen og efter lidt dørgen op og ned ad kysten, uden held, blev kursen sat mod turens udgangspunkt.
Jeg fik på denne tur afprøvet min hjemmelavede stangholder i pvc, og mit nye anker trolley system. Begge dele fungerede perfekt!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar