mandag den 22. august 2016

DIY crate - Gør det selv grejkasse til fiskekajak

Nemt gør-det-selv projekt


Min ellers så lækre grejtaske, som jeg har lavet til min RTM Tempo kajak ( RTM Tempo setup ), passer ikke synderligt godt til min RTM Rytmo kajak. -Bevares, den kan da bruges... men den udnytte ikke den respektive udformning som Rytmoen har fået, netop til at holde en "milk crate".

Jeg besluttede derfor, at lave en ny grejkasse, som havde målene til at passe i det dedikerede "bagagerum" på kajakken.

Efter lidt søgen på nettet, fandt jeg en perforeret kasse med tilhørende låg, som kunne bruges.
Jeg fik indkøbt en stangholder, som egentlig er beregnet til vægmontering, hos den lokale fiskegrejsbutik.

Jeg havde i forvejen en håndfuld karabinere og noget elastiksnor, samt en gammel værktøjs bæltetaske liggende - Game on!!

Hele setup'et har kostet i omegnen af 250 kr.

Berkeley stangholder


Elastiksnor

Bæltetaske til organisering af grej





















Jeg har lavet en lille film der viser kassen: 




1 kommentar: